петък, 16 ноември 2012 г.

time of my life


Този град е толкова жив. Стъпките ми са толкова леки. Аз летя. Летя.
Уморена, но щастлива.
И тази музика. Тази музика. Новият албум на Ерос се появява в един много красив период от живота ми.
Balla solo la tua musica <3
„Искам отново да ми е толкова добре, толкова невероятно добре, че даже да не мога да го сравня с нищо.”
Мога. С летене. Тази вечер аз летях, летях, летях, към себе си, към вас, и обратно към себе си, и към вкъщи.
Песни могат да пазят спомените ни, само ако им позволим. Всички 14 песни от Noi, разрешава ви се да ми запазите този период.
... è perfetta così questa nostra stagione...

P.S. А Polaroid e песента, която мога да въртя до безкрай, и колкото повече да я въртя, толкова повече да ми се слуша.

Летя, летя, летя. Още малко. Не ме приземявайте. Тази вечер е хубава.
Толкова жив град.
Този живот, толкова мой...

Не знам защо послеписът е по средата. Защото Polaroid заслужава сигурно. Due minuti per sempre… Due minuti di noi…. Due minuti per sempre in queste polariod.

И може би понякога греша.
И може би понякога се вкисвам.
Но всичко е наред, защото когато не ми е добре, аз знам
... скоро пак ще полетя. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар